Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Introducción al marketing / Salvador Miquel Peris, Alejandro Mollá Descals, J. Enrique Bigné Alcañiz

por MIQUEL PERIS, Salvador; BIGNÉ ALCAÑIZ, J. Enrique; MOLLÁ DESCALS, Alejandro .
Tipo: materialTypeLabelLibroEditor: Madrid, [etc.] :McGraw-Hill ,1999 Edición: 1.Descrición: XII, 176 p. ;24cm.ISBN: 8448118464.Materia(s): Marketing-Tratados, manuais, etc
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Non prestable IES As Mariñas
Aula
33-1 VAR int 1 Non para préstamo Aula 22-Administrativo CED020000003924

Índice. -- Bibliografía: p. 169. -- Dispoñible NO DEPARTAMENTO DE ECONOMÍA

Coa tecnoloxía Koha