000 | 01890nam a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 170331s2015 sp g | 000 p spa c | ||
017 | _aB 26539-2015 | ||
020 | _a9788494448805 | ||
080 | _a821.134.3-14"19" | ||
100 | 1 |
_aTavares, Gonçalo M. _d(1970- _eaut _932640 |
|
240 | _aLivro da dança | ||
245 | 1 | 0 |
_aLibro de la danza : _bproyecto para una poética del movimiento / _cGonçalo M. Tavares |
250 | _a1ª ed. Ed. bilingüe | ||
260 |
_a[Barcelona] : _bKriller 71, _c2015. |
||
300 |
_a138 p. _c21 cm. |
||
490 | 0 |
_aPoesía _v19 |
|
520 | 3 | _aA inxente produción literaria de Gonçalo M. Tavares parece estar relacionada co desasosego que desemboca no dicir constantemente ou no estar constantemente dicindo. Non é un trazo menor, entón, que este libro sexa o primeiro publicado e á vez, desde o seu subtítulo, pretenda dar conta dunha poética do movemento. Non é menor e conviría lembralo á hora de enfrontarse, por exemplo, a certa vontade de dar conta da inestabilidade do discurso mediante o ensaio coas preposicións ou coa carga semántica das maiúsculas, pois este libro trata sobre o movemento do corpo no espazo e da orde do discurso. Isto, que dito así pode parecer un xesto vangardista algo tardío, en Tavares —como case todo na súa obra— adquire un valor produtivo: «O importante da respiración é o modo en que parece non existir», di Tavares, cunha sutileza e unha potencia que avanzan, dalgún modo, as posibilidades do autor ao que Saramago profetizou un Nobel. | |
521 |
_aBAC _aFOP |
||
650 |
_aDanza _915668 |
||
650 |
_aEdición bilingüe _9121406 |
||
650 |
_aPoesía en lingua portuguesa _9122160 |
||
651 |
_aAngola _9122161 |
||
700 |
_aCristobo, Aníbal _etrl _9122162 |
||
700 |
_aStudart, Júlia _eaui _9122163 |
||
856 | _uhttps://kriller71ediciones.com/coleccion-poesia/libro-de-la-danza/ |