000 | 01930nam a2200277 c 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 170317s2014 sp a g 000 p spa | ||
017 | _aM 29093-2014 | ||
020 | _a9788416149636 | ||
080 | _a821.135.1-14"19" | ||
080 | _a82-P | ||
100 | 1 |
_aStănescu, Nichita _d(1933-1983) _eaut _9122209 |
|
245 | 1 | 0 |
_aAntología poética _b: edición bilingüe _cNichita Stănescu |
250 | _a1ª ed. | ||
260 |
_aColmenar Viejo, Madrid _b: Amargord _c, 2014 |
||
300 |
_a239 p. _b: fot. b/n _c; 18 cm |
||
490 | 0 |
_aAla este _v; 2 |
|
520 | 3 | _aA presente antoloxía non pretende ser máis que un achegamento á obra poética de Nichita Stanescu, obra complexa e apaixonante á vez. O noso autor plasma ao longo de toda a súa obra o intento de forzar os límites da linguaxe e de chegar aos sentidos finais dos que nos comunica, os máis recónditos e arcanos. O labor de asociar feitos, situacións, obxectos e seres que en aparencia son irreconciliables, é unha constante na obra de Stanescu, non só nas Once elexías, senón en moitos dos poemas que se recollen nesta antoloxía. Neste sentido, unha das creacións stanesciás máis sobresalientes son as non palabras ou palabras do futuro, cheas de novos significados, de paradoxos e sorpresas, do inaudito, que rompen coa carga semántica imposta por academias e dicionarios e que buscan nomear de novo as cousas. Trátase de chegar á poesía metalingüística, de quebrar a lóxica para arribar á comprensión. A poesía convértese ademais nunha "poesía do pulso" (poezie pulsatorie), que imita a actividade do corazón, os seus ritmos e os seus latexos. Do prólogo, de Alexandra Chereches | |
521 | _aBAC | ||
650 |
_aPoesía romanesa _9122210 |
||
650 |
_aMetalingüística _991523 |
||
650 |
_aRomanés _9122211 |
||
650 |
_aEdición bilingüe _9121406 |
||
651 |
_aRomanía _9144396 |
||
700 | 1 |
_aCherecheș, Alexandra _etrl _eedt _9122214 |